Smarta klubben!

Ja, idag hade man inte riktigt med sig hjärnan, den lämnade jag nog kvar i sängen då jag steg upp. Jag hade bestämt med min kära vän Dahna att vi skulle mötas inne i stan och ta en fika idag klockan 14.00. Vi har inte setts sen studenten som ägde rum den 11/6 så det var några månader sen. Hur som helst kollar jag tågtider osv och beger mig in, när jag är i T-centralen så tar jag upp mobilen och kikar på klockan som visar 13.11. Och så började jag tänka efter, hmm, detta är ju fel, går min klocka 1 timme efter eller vadå?! Nej, jag hade varit duktig nog att ta fel på tiden, så kom en timme tidigare än vad jag skulle. HAHA! Jag ska även meddela att det inte var vidare kul att stå och vänta 1 och en halvtimme på plattan. För Dahna var minnsan försenad också, haha! LYCKAT!

Det roliga var att det kom fram en snubbe till mig och frågade ifall jag ville byta en cigg mot ett halsband som han hade, jag tackade nej och sa att han istället kunde få en cigg och behålla sitt halsband. Sen började han berätta sitt livs historia (jag skämtar inte) han var pundare sen 14-års ålder (han var 26 år) och jag tyckte verkligen sjukt synd om honom. Han åt även medicin mot ångest och så snacka han något om kemisk lobotomering, helt sjukt. Jaja, han var rolig och underhöll mig i åtminstone 45 minuter, så det gjorde en hel del. Och när han skulle gå så bad han om en kram, stackarn, han hade inte haft det lätt och dessutom blivit bestulen på sin skinnjacka och lite annat under natten.

Sen mötte jag upp min söta lilla Dahna, vi gick till Alberts (café på östermalm) mysigt som fan. Satt och snackade och hade det allmänt trevligt, var sjukt kul att träffa dig igen, saknat dig som fan ♥ Sen gick vi och kikade runt i lite affärer. Och självklart när man ska gå från tåget hem så är det ösregn och inte fan hade jag något paraply så jag tog en metro och gick hem med den på huvudet, snygga tjejen :)

Ha en trevlig helg allihopa!

/ Sarah Sellerholm ♥

Kommentarer
Postat av: Morsan

Huvudsaken (var en Metro) e väl att det gick bra till slut å att ni hade kul!!!! ;o)))

2010-09-17 @ 18:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0