Patetiskt!

Jag skrattar er i ansiktet, fattar ni inte det? Allvarligt, att komma med personangrep för att jag tycker att Lars Ohly betedde sig som en barnrumpa när han inte ville sminka sig i samma rum som Jimmie Åkesson, är så jäkla omoget! Och att sen att i princip påstå att jag är dum för att jag är blond är ju jävligt intelligent! Jag tycker att demokratin i Sverige är död, under vakan igår skämdes jag över hur dom som ska styra Sverige betedde sig (= ALLA PARTIER). Att även komma med kommentarer som inte har någon grund någonstanns ifrån är ännu mer pinsamt!

ALLA HAR RÄTT TILL SIN ÅSIKT! Och så länge ingen ger sig på mig så ger jag fan i er... Tydligen jävligt svårt att få in i skallen på vissa!

/ Sarah Sellerholm ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

På dom bara gumman ;) <3

2010-09-20 @ 18:25:36
URL: http://dahnatilley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0