Ny tv!

Idag kom jag hem och såg att mor och far har varit och köpt en ny tv! Ja, det var inga dåliga grejer utan en LG 47". Den har fått mycket bra omdömen och har blivit utmärkt bäst i test. Ordinarie pris låg på 14 999 kr, men dom köpte den för 8 995 kr. Ett riktigt kap skulle jag nog säga =)

Ikväll blir det idol med världens bästa vän Sanna. Fick lite abstinensbesvär idag (haha), har ju inte lekt med Sanna på 2 HELA DAGAR! Hihi... Ja, jag är ju inte så van vid att vara utan henne så många dagar ;)

Jag hoppas verkligen att jag gör rätt i att följa min magkänsla denna gång. Skiter det sig så tar det hus i helvete, det kan jag lova! Men egentligen är jag faktiskt ganska snäll... =)

En liten bild på mig (ego):





Trevlig kväll mina söta och fula läsare!


/ Sarah Sellerholm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0