Meduza

Igår bar det av till stan med min söta Rebecca och så mötte vi upp hennes mor Lena! Vi åkte vidare till Gamla Stan där vi begav oss till rockstället Meduza (en favorit). Började med en varsin cuba libre, därefter körde vi på redbull-vodka. Sen kom Hanna, Amelie, Micke och nåra andra + att det var några som satte sig vid oss innan som kom från Söderhamn(?!) om jag minns rätt. Jaja, rätt trevliga grabbar, förutom ett creep som såg ut att vara 15 år (tror han sa att han var 24). Anyway, han satt och "smekte" sin fot på mitt ben hela tiden, haha, usch! Aja, utöver det så var det skitnice! Jag och Rebecca var även jävligt poppis, bartendern tog oss före alla andra hela tiden och vinkade till sig oss. KLOCKRENT!

När Meduza stängde klockan 03.00 så drog vi vidare till Patricia som stänger 05.00. Hur som helst så var kön grotesk, ALLA skulle tydligen dit! Medan vi står och väntar så ser vi en kille som kommer gåendes i endast kallingar, går ner på flytbryggan och hoppar i!!! IDIOT! Hur kallt ska inte det vara och vattnet sen då?! Så jävla äckligt, värsta gröna lagret på ytan av alger och massa skräp. Han började simma och försökte komma upp på båten. Haha, ena vakten sprang efter för att ta honom ifall han skulle försöka ta sig in. Då fortsatte han simma runt båten, sen såg man honom inte längre. Vi fortsätter snacka och skrattar hysteriskt åt hans dumhet, både chockade och glatt fulla. Efter en stund kommer snuten, därefter kommer ambulansen, sedan akutbilen och sist men inte minst brandbilen! Eftersom att vi drog därifrån så vet jag inte vad som hände med han, jag hoppas att dumskallen klarade sig.

Vi (jag, Rebecca och Lena) tog taxi till Östermalm. Vi sov där för att slippa åka nattbussen hem. Och jag säger då det, jag har ALDRIG sovit i en så jävla skön säng och vilka lakan sen då... Sjukt mjuka och lena, just love it! Jag ville inte gå upp ur sängen när jag blev väckt halv 10, dels för att jag hade sovit endast 4-5 timmar och dels för att sängen var så underbar!

Sen åkte 3 "snygga" tjejer hem och nu sitter jag här. Hade det riktigt jävla roligt igår och kommer att sakna min sötnos Rebecca när hon flyttar till Frankrike om 13 dagar. Men jag ska ner dit och våldgästa (ska bara försöka övervinna min flygrädsla först) henne och så kommer hon förhoppningsvis inte vara där mer än 1 år.

Tog bara två bilder igår här kommer dom:



Mamma Lena och Rebecca




Redbull-vodka, MUMS!



/ Sarah Sellerholm ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia Mattysek

Meduza är ett av mina favvo-ställen också ! Älskar rockmusiken, den sköna stämningen, att det inte är så mycket hyster i om vad man har på sig eller hur mycket pengar man har. Love it ! ;)

2010-09-25 @ 13:21:51
Postat av: Sanna

Hoppas att ni hade super kul!

2010-09-25 @ 13:49:17
URL: http://nothingcanttouchme.blogspot.com
Postat av: Sarah

Sofia: Ja, det är ett underbart ställe :D

Sanna: Jajamänsan fröken, och ikväll ska vi ha kul ;)

2010-09-25 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0