Inte min dag idag!

Vad kan jag säga mer än att jag hatar nästan allt idag! Varför vet jag inte... Känner bara att allt är skit och att allt är tråkigt. Har inte lust att göra ett piss, men ändå är jag rastlös. Äckel-dag! Hur som helst har jag även lyckats få min ena halsmandel ersatt av en golfboll (bildligt talat) och JA, det är mindre trivsamt!

Var nyss ute på en promenad med Sanna och Keso. Självklart är vi båda på EXAKT samma humör idag, det är så äckligt sjukt att vi vet precis hur den andra känner det och på samma jävla dag! Vi har ett sjukt starkt band redan efter denna korta tid som vi har känt varandra och bara det är underligt! Vi är nästan alltid på samma humör, vi säger samma saker i mun på varandra, vi tycker nästan alltid likadant, vi tänker på samma saker osv. Ja, det är läskigt, men samtidigt så fruktansvärt häftigt. Snacka om att jag är lycklig att jag har funnit min stjärnsyster, love you bästaste tjejen Susanna Westman ♥

/ Sarah Sellerholm ♥

Kommentarer
Postat av: Mother

Ni e LÄSKIGA NI 2!!!!! ;o)) Nä, skämt å sido.... Mummy LOVES U BOOTH!!!! <3 Ni är fantastiska ju!!!!!!!!!! Finns ingen som ni!!!!! PÖÖÖÖÖÖZZZZZZZZZZZZ <3<3<3<3<3<3

2010-09-18 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0