Gårdagen!

Igår var jag i Täby C med min kära vän Caszandra. Lyckades bränna 1000 spänn, haha... Men det var i alla fall till bra saker; två tröjor, skärmskydd till mobilen, underkläder och strumpor! Nu får man försöka hålla i pengarna liiiite, tills man får tag i ett jobb. Dock är jag jättesugen på att köpa läderhandskarna som jag kollade på igår, me like! Dom skall köpas då det blivit kallare.

På kvällen var jag nere hos min bästaste vän Sanna och vi åt glass och kollade på Idol :) Jag blev även glatt överraskad av ett samtal igår som jag inte hade anat, var ett tag sen liksom! Och sen efter idol kollade vi på House of the dead 2 (zombie-film), den var helt okej :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det återstår att se. Jag ska i alla fall städa är det tänkt, kolla på Idol och Vampire Diaries och typ... Vet inte :) Vill verkligen ha jobb nu, blir skogstokig av att gå hemma. Fattar ärligt talat inte hur folk pallar det, hemmafruar, socfall, sjukskrivna osv. Jag får myror i hela kroppen!

Får se om jag skriver något mer senare, här är en bild från igår där man ser lite av min ena tröja som jag köpte. Den är stickad, med stor krage och så är den puder-rosa i färgen, jättemysig!



/ Sarah Sellerholm ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vi skulle ju leka idag ju, det var ju du som sa det ;)

2010-09-23 @ 13:50:18
URL: http://nothingcanttouchme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0