En solig dag!

Jag mår mycket bättre idag efter att ha fått allt klart för mig. Ja, folk ljuger och förstör, men det är inget nytt! Tur att man har världens bästa vänner som alltid finns där för mig. Sanna du är en av dom och du är värd mer än allt guld i hela världen för mig! Jag har fått raka besked och är glad för det. Jag har en tendens till att vara för godtrogen och tro på första bästa som säger ett knyst som inte passar mig och det gjorde jag fel i. Jag ber om ursäkt för det M! Glad att vi snackade igenom det så att det kan sluta upptså såna här gigantiska missuppfattningar. Att försöka förtöra mellan folk, dessutom utan vetskapen om det är sant eller ej, är totalt sinnessjukt. Jag tycker dock att man inte ska lägga sig i andras liv överhuvudtaget... Sköt dig själv och skit i andra, ett jävligt bra ordspråk!

/ Sarah Sellerholm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0