Äckel-regn!

Hösten har sakta krypit sig på och är nu här för att stanna! Jojomänsan, igår hade jag på mig vinterjackan när jag och Sanna var ute med Keso. Riktigt kallt var det! Dessutom hade vi så sjukt tråkigt att vi båda höll på att gå in i väggen. Så Sanna fick i uppgift att brygga kaffe, sen så gick vi ut och satte oss och drack kaffe, HAHA! Jag tänker inte nämna vart, men det var hur som helst roligt!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, förutom att jag har aggerat god vän/granne för Sanna. Hon kom och knacka på med Keso för hon hade blivit utelåst, ja-a-då! Så jag höll henne sällskap en stund tills det hade slutat regna så hon kunde gå ner och möta Johan som hade nyckel. Dumt att vi inte utbytt nycklar för tillfällen som dom här, hade ju faktiskt varit en bra idé :)

Ikväll blir det i alla fall Idol, då får man ha kul i en timme åtminstone!

/ Sarah Sellerholm

Kommentarer
Postat av: Sanna

KOM TILL MEEEJ OCH SE PÅ IDOL!

2010-09-21 @ 18:19:43
URL: http://nothingcanttouchme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0