Tokigt!

Jo, i lördags så var det ju avskedsfest för Rebecca. Det var kul och blev en hel del drickande också... Lite för mycket kanske. När jag, Sanna, Fredde och Rickard skulle gå därifrån så fick vi för oss att klättra över ett räcke vid vägen istället för att gå runt under tunneln. Jag har högklackat och alkohol i kroppen, ja det blev inte annat än en jävla dålig balans. Jag ramlade när jag skulle över räcket, jomenvisst! Fastnade med benet och blev skitförbannad på Fredde för att han skulle vara snäll och bära upp mig. Jag skrek: "JAG KAN SJÄLV!" Skämmig som man var... Innan jag visste ordet av det så stod jag upp och det var bara att fortsätta vandra ner till Våning. Inte fan ville man erkänna att man var packad som fan inte! Nej nej... Jag i ett jävla nötskal!

Kvällen visade sig bli lyckad (fick jag höra dagen efter). Måste ha varit jävligt full för det är mååånga minnesluckor som spökar, men det är ju tur att man har vänner som kan berätta för en vad man gör ;)

Det här är en snäll bild av mitt ena blåmärke i knävecket (även det värsta). Det ser 10 gånger värre ut på riktigt än vad det gör på bild, och gör förbannat ont. Dessutom så är det sjukt svullet, ja, jag har faktiskt inte sådär tjocka vader egentligen, tro det eller ej!




/ Sarah Sellerholm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0