Dålig uppdatering, JOMENVISST!

Ja, jag har ju varit lite dålig på att skriva i bloggen nu, men har ju ett liv också, faktiskt =) Jag loooovar! Även om det oftast inte verkar så, hähä ^^

Idag, ska jag på min söta lilla Rebeccas avskedsfest. Hon flyttar till Frankrike på fredag :(
UNGJÄVEL! Ja, ja... Ska överkomma min groteska flygrädsla sen åka ner och hälsa på tösen! Kommer nog bli en grym kväll, med massa roligt folk.

Igår fick man höra att man både var het och vacker, av två olika personer. Så kuligt att få komplimanger, jag behöver det ibland så att jag mår lite bättre =)

Äntligen har jag kommit till en punkt då jag bryr mig mindre... It feels like heaven!



PUSS!



/ Sarah Sellerholm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0