USCH

Hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, HATAR söndagar!!! Fan alltså, skola imorgon. Usch mår ju dåligt! Har iaf varit duktig i helgen och pluggat, hunnit klart med en inlämning om hästens inälvsparasiter. Blev fyra sidor datorskrivet... YEY! Pluggis no 1 liksom... Nä, var iaf sjukt länge sen jag ansträngde mig med något skolarbete. Ska hinna klart med ett litet arbete om fång också (fång är en sjukdom hästar kan få). Sen blir det nog att läsa igenom lite i svenska böckerna... Har prov i svenska B imorgon, om romantiken. Jävligt kul! INTE! Så trött på vår lärare i svenska också, snälla, hon är nog den tråkigaste människan i världen. Och sen orkar jag ärligt talat inte bry mig om jag får G eller IG i svenska B. Jävla överkurs.... Har iaf VG i svenska A vilket räcker enligt mig.

Jaja, får se vad jag hittar på ikväll... Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! Ångest för veckan? Jajamänsan...

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0