Uppsala idag!

Just nu sitter jag i skolan (som vanligt då). Hade sovmorgon idag till 10.10, jätteskönt. Vi hade bara hovvård mellan 10.10 och 11.30. Snart börjar matten, pluggade lite med Alexandra igår, gick helt ok. Vi kom fram till svar på typ två uppgifter och hon förklarar jättebra så jag fattar lite mer nu. Dessutom ska hon visa uppgifterna för sin mamma som är jätteduktig på matte och så ska Alexandra hjälpa mig med pluggandet i veckorna. Jättegulligt!

Idag ska jag hälsa på min kära vän Marcus i Uppsala. Vi ska dricka lite vin och snacka, ska bli riktigt kul. Har inte träffat honom på 2 år!!! Alldeles för lång tid... Han var i Australien i 1 år och sen har det bara inte blivit av att vi setts, men idag så! Nu ska jag iväg på matten, uppdaterar säkerligen imorgon eftersom jag ska till Uppsala idag.

Trevlig fredag folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0