Trött

Trötter idag... Haft en rent ut sagt skit dag! Är så trött på allt och alla som har med skolan att göra. Hatar lärarna, sitter och får lön för att inte göra ett skit i stallet och tvinga oss elever att göra precis ALLT!!! Nämner inga namn, men ni som läser detta och går i min klass/skola vet vem/vilka jag menar. Helt otrolig... Är så trött på det. Vi är fanimej inga jävla slavar. Jag lär mig inte ett PISS på att mocka äckliga hästbajs boxar varje dag. Och folk som jobbar där nere, OBSERVERA JOBBAR, sitter och rullar tummarna och bossar över oss. Allvarligt talat, vad fan får ni betalt för egentligen?! Precis, tänk på det... Kör någon med mig av er som jobbar i stallet en enda gång till, då jävlar smäller det. Och jag skojar inte, kommer fan koka över... Jag och alla andra som är nere i stallet har fått göra tillräckligt mycket skitarbete för att dom jävlarna som jobbar nere i stallet inte orkar. Det är fanimej slut på det! Visst kan jag hålla med om att man ska hjälpa till, men någon måtta får det endå vara. Vi ska inte göra ALLT! Oj, kommer klaga så jävla mycket på det här. Jag har haft ett onaturligt bra tålamod hittills, men nu är det slut med det. Går inte längre, kommer säga ifrån, tro mig... Ordnar ingen upp detta så hoppar jag av skolan, och då menar jag det.

Fuck off era idioter!

/ S.S

Kommentarer
Postat av: amanda

håller med dig gumman..

2009-03-12 @ 21:32:07
URL: http://mandapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0