SOLEEEEEEEEEN

Inte helt fel med lite sol för en gång skull... Den värmde riktigt mycket idag också. Myspys! På väg hem såg jag att det redan hade kommit videung på nåra träd. DET är vårtecken må jag säga! Det gör en mycket gladare. Snart är det sommar! Har varit en ganska lugn dag i skolan... Jobbigt att rida i dag dock. Fick rida en sjukt seg häst och man kan ju göra nästan vad som helst och ändå går inte kraken snabbare. FY! Men men, blir väl en skön träningsvärk imorgon så mycket som man skänklat den hästen. Redovisade om fång idag också... Gick bra.Var ju inte helt klart, men det dög. Sen hade vi projekt och företagande hela eftermiddagen med självständigt arbete. Skönis...

Har fått ännu en favorit-film. Walk the line! Älskar ju Johnny Cash så tyckte det var dags att se den. Har velat se den ett bra tag nu, men har liksom glömt bort det och så hade Kim den hemma så då fick jag äntligen se den igår. SÅ JÄKLA BRA ALLTSÅ! Verkligen ett tips att se den för er som inte sett den... Man behöver inte heller vara en Johnny Cash fantast som jag för den är bra ändå! ÄÄÄÄÄÄLSKA!!!

Rest in peace

32-02-26  -  03-09-12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0