Sliten

Usch vilken helg! Var på fest igår också. Skulle egentligen inte ha gått, men Jimmie övertalade mig. Var faktiskt helt ok, inte bästa kanske, men riktigt sköna människor har jag fått träffa. Åkte dit ganska sent och givetvis så var bussen jag skulle åka med till Upplands Väsby typ 7 min försenad så jag missade mitt tåg till sollentuna med en sekund eller nått. Sprang allt jag palla från bussen till tåget och när jag kommer upp åker tåget precis. Glad man vart när man fick sitta och vänta på tågstationen ensam i en halvtimme och med jättelite batteri på mobilen också. Haha...

Hur som helst, kom i alla fall fram till Sollentuna, dock en halvtimme senare. Hoppade av och ringde Jimmie, han var riktigt packad. Haha... Han sa att jag skulle ta en buss till Edsbergs centrum och jag hade ju inget att åka på eftersom min smsbiljett hade gått ut p.g.a jag missade tåget innan. Så Jimmie, go och omtänksam som han är fixade en taxi som han åkte med ner och hämtade upp mig vid stationen. Sen åkte vi tillbaka med samma taxi till festen.

När vi kommit fram till centrumet ska fyllot försöka hitta tillbaka till festen vilket inte var helt enkelt i hans tillstånd. Men vi kom fram till slut och vi går in i världens minsta lägenhet. Allvarligt, hur litet som helst verkligen... Tror jag aldrig har varit i en mindre lägenhet. Det var ett rum och världens minsta hall med en toa. Sjukt... Aa fullt med folk iaf. Typ 10 tjejer och 4 killar. Vi drack och jag snackade med Jimmie och jättetrevliga tjejer.

Senare fick vi för oss att följa med ena killen hem på typ "efterfest" så vi gjorde det. Duktig som jag var hade jag kissat innan vi gick ner till bussen, men tro på fan så blir jag kissnödig när vi går på bussen. Och vi ska åka ända in till T-centralen, tar typ 45 min. Det gjorde till slut ont för att jag var så kissnödig och alla som jag åkte med försökte få mig att kissa i papperskorgen, men jag vågade inte eftersom jag trodde kärringen som körde bussen skulle slänga av mig då. Istället gick jag fram och frågade vänligt om hon kunde stanna bussen så jag fick hoppa av snabbt och kissa men hon sa att hon låg efter i tidtabellen. Så min sista utväg var papperskorgen, har inte varit så jävla kissnödig någon gång tror jag, helt otroligt.

Precis när en av tjejerna jag åkte med erbjöd sig att hålla för med jackan när jag skulle kissa i papperskorgen så ropar busschaffisen i högtalarna: "NI TJEJER DÄR BAK, GÅ AV DIREKT"! Och jag trodde att hon skulle slänga av oss för att hon kanske sett att jag tänkte kissa i papperskorgen. Så vi sätter oss igen och då säger hon i högtalaren: "DU TJEJEN MED LÅNGA HÅRET! SNABBA DIG PÅ, GÅ AV PÅ EN GÅNG"! Och så stannar hon bussen (jag var tjejen med långa håret för den andra bruden hade uppsatt hår). Men hon hade stannat för att låta mig kissa, inte slänga av mig. Jättesnällt faktiskt. Jimmie går såklart av och kissar också. Fast han inte ens var så kissnödig innan. Aa och när jag var klar så går jag till bussen igen, men så stänger busschaffisen dörrarna och jag slänger fram ena benet för att hålla upp dörrarna eftersom Jimmie inte var klar, men jag sitter fast och bussen åker. Jag och två tjejer hoppar av stationen efter för att möta upp Jimmie, så han slapp vara ensam.

Orkar inte skriva mer nu, har dessutom bråttom iväg till Andreas. Men skriver fortsättningen senare ikväll eller imorgon.

/ S.S

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej sara! Jag var tjejen med upsatt hår haha Som fixade bussen i ej i trafik när pölen klantat sig och fick för sig att han skulle pissa:) Amanda haha

2009-03-09 @ 20:12:11
URL: http://jordgubbshjarta.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha jo vi drog runt kvart i sex:P När vaknade du då? Hahah Pölen hur mådde han haha :)

2009-03-10 @ 16:30:10
URL: http://jordgubbshjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0