Skolfri måndag

Skulle ju ha gått till skolan idag, men var tvungen att dra till vårdcentralen. Har haft jättekonstig huvudvärk flera gånger nu under en 4 månaders period. Blir liksom som ett tryck i hela skallen och sen domnar armar, händer och delar av ansikte och mun bort :S Jätteläskigt... Som sagt var ju hos läkaren och hon undersökte mig, hade bra blodtryck osv typ 120/80 vilket är normalt. Sen fick jag ta blodprov men hon som tog blodprov gjorde bara illa mig! Jävla kärring... Fan hon hade typ tryckt in nålen fel så kom typ inge blod så hon höll på och rörde runt med nålen i min ådra :O Fy satan, det stack och värkte. Och så fråga dum fan om det gjorde ont: Men herregud människa, vad tror du?! Du mosar runt med en fet jävla nål i mitt armväck, klart som fan att det gör ont. Aa, men till slut fick hon ut blod ur mig, 3 rör. Får se hur mina blodvärden ser ut. Läkaren skulle iaf ringa om det var något fel på dom... Skriver senare om det händer något intressant.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0