Skolan

Jag är i skolan idag... Kors i taket! Var sjukt trött imorse... Somnade runt 2 tiden inatt och gick upp halv 6 imorse. Inte kul alls... Ville bara dö när klockan ringde imorse. Kul ändå att träffa mina tjejor, Dahna, Amanda och Sandra. Inte träffat dom på typ 12 dagar eller nått! Men iaf, vi hade ingen hästkunskap nu, därför som vi sitter här och tråkar. Camilla var sjuk... Stackarn! Jaja, skönt för oss... Eller iaf för mig för att jag hade ju inte gjort min läxa. Fy fy... Vi ska skriva om smittspridning på betesmarker och inälvsparasiter hos hästar. Sjukt tråkigt... Men men, skrev iaf en hel del om det nyss *stolt*
Nu är det lunch, ska väl ner och käka lite kanske... Bloggar senare om jag har tid.

/ S.S

Ska lägga upp bilder på tjejerna senare... Datorerna i skolan är så fruktansvärt sega så pallar ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0