Party, party

Igår var jag hos min kära vän Caszandra då och fick i mig en vinflaska + två öl tidigare på kvällen! Var en helt ok kväll, hände dock inte så mycket, men blev ordentligt berusad. Har inte druckit på ett tag nu, iaf inte mer än en öl per helg som mest. Men innan så följde jag med Cazzi till Upplands Väsby för hon skulle pierca sig i ögonbrynet. Blev dock inte så för han som skulle pierca var inte där. Vi orkade helt enkelt inte vänta så vi åkte hem med Cazzi's mamma.

Efter att jag hade fått i mig flaskan mådde jag riktigt illa, ALLT snurrade! Så jag la mig på badrums golvet och försökte få bort illamåendet. Ville verkligen inte spy... Sen så fick jag hjälp till sängen och slocknade. En givande kväll, verkligen! Haha... Nämen Cazzi fick en flaska mousserande vin och en porrfilm från mig :) Hon verkade riktigt nöjd med det!

Ikväll kanske jag ska till Andreas. Får se om han har tid att ses...

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0