Orkar inte!

Haha, sorry för att jag inte fortsatte min historia om lördagen, men orkar helt enkelt inte. Vill ni veta vad som hände sen får ni ringa mig... Jajamänsan, så är det. Börja inte grina nu bara! Men iaf, sov hos Andreas i söndags. Myspysigt! Sen så var jag i skolan på måndagen, sjukt tråkigt. Dog nästan på Louise svenska lektion. TRÅKIIIIIIIIGT!!! Aa, sen idag så hade vi hoppning på UBRF (Upplands bro ryttar förening för er som inte vet) gick faktiskt riktigt bra för en gångs skull. Tyckte det var kul därför. Föredrar dock dressyr före hoppning, men skojsigt idag faktiskt! Hur som helst somnade jag på föreläsningen om Ung företagande idag på eftermiddagen. Var länge sen jag var så här trött som jag är idag. Ska lägga mig tidigt. Sov igenom hela föreläsningen, förutom 10 min kanske... Ja, jag vet att jag är en lyckad människa. Imorgon ska jag nog till Andreas igen så kanske inte hinner uppdatera imorgon, men var inte ledsna, gör det när jag har tid. Och kom på att innan jag hoppar i säng ikväll ska jag bada och plugga lite så alla vet!

Pussisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0