Lördagspartaj!

Jajamänsan, blir nog lite fest för min del ikväll. Ska till kåken först (i Bro) som det verkar, sen kanske man ska vidare till Bålsta och hälsa på Amanda och Jocke :D Festislördag helt enkelt. Hoppas det blir roligt och att man inte träffar personer som man inte vill träffa. Hehe...

Får se om jag ska åka med Tobbe och Fredde. Tobbe kände inte riktigt att han ville åka dit eftersom han kom ut till bilen sin tidigare idag och upptäckte att han hade haft inbrott! Dom hade tagit stereo och allt... Fy fan! Jävla idioter, fattiglappar som måste ta andras grejer för att dom inte har råd med eget. FITTOR SÄGER JAG BARA! Finns så jävla mycket folk här i världen som är efterblivna, för inte fan är det en normal människa som går och tar andras saker?! Fan lär er och skilja på mitt och ditt. Nä, nu ska jag dricka upp min bira och sen ta en dusch...

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0