Kompostering?!

FAN VA TRÅKIG LÄRARE MAN HAR! Alltså han är nästan lika tråkig som våran svenska lärare. Vi har kretslopp nu på morgonen och så var han sjuk?! Så han har varit så "duktig" och gjort några uppgifter till oss som vi MÅSTE göra för att få närvaro. Och vi måste e-maila honom och berätta hur det har gått. SÅ DRYYYG! Ren tortyr... Ska nog börja med dom jävla uppgifterna nu. Så att man får närvaro iaf. Ja, jag vet att jag nästa aldrig skriver positiva saker i min blogg, men konstigt när man får lida sig igenom skolan varje jävla dag! Dessutom tänkte jag lägga upp en bild på mina andra absoluta favorit... Elvis Presley så klart! Han och Johnny Cash är mina gudar så enkelt är det.

Rest in peace

35-01-08  -  77-08-16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0