Jag sjunga?!

Jag vet att det låter otroligt för er som känner mig. Haha, nä men kan faktiskt sjunga lite, tror jag ^^ Men kan ju aldrig vara seriös med mitt sjungande inför människor så kanske är därför som folk tror att jag inte kan sjunga. Hur som helst funderar jag på att börja gå till en sångpedagog. Har läst att det finns massa nybörjarkurser osv. Vill verkligen utveckla min sångröst. Tycker det är kul att sjunga även om jag alltid är ensam då jag riktigt anstränger mig. Finns nog en liten fågel inom mig och förhoppningsvis är det inte en kråka.

Sitter iaf nu och tar en bira medan jag väntar på maten. Ska åka hemifrån med bussen som gå 20.16 till Upplands Väsby och sen vidare därifrån till Marcus i Uppsala. Tar bara en timme från mig till Uppsala, det är nice. Kommer vara i Uppsala 21.17 om tåget går som det ska. Får hoppas att man kan betala på tåget också så det inte blir pinsamt när man inte har någon biljett. Men det ordnar sig nog. Inte mitt fel att man inte kan ringa till SJ och fråga. Dom med sina jävla datorröster!!! Vad är problemet liksom?! Fixa en riktig människa att prata med. Fattar ju nada, plus att det kostar massa pengar i minuten att ringa dit. Jävla tjuvar... Tar massa pengar från en liksom. Stryk skulle ni ha!

Ska fortsätta lyssna på min älskade Johnny Cash nu och dricka min bira. Skriver imorgon om jag inte hinner uppdatera mer idag.

/ S.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0