Ingen rubrik

Svårt att komma på nya rubriker ibland faktiskt. Brukar för det mesta bli, måndag, tisdag, onsdag, 16.00, 17.53 osv. Men men, iaf så åkte jag hem vid 11 idag efter svenska B provet. Har haft sån sjuk mensvärk idag också. Varken iprem eller alvedon hjälper. Kul, verkligen... Sen på vägen hem fick jag värsta migrän-anfallet till råga på allt. Sen höll jag på att missa att hoppa av på Vallentuna station. Jag somnade på tåget och vaknar till med ett ryck, Vallentuna (hör jag långt borta någonstanns) VALLENTUNA!!! AHA, shit här ska ju jag av. Man är ju bra duktig ibland... Ska väl bara ta det lugnt idag, plugga lite matte B och hovvård. Har prov på hovvården imorgon... Så boring. Men men, måste tvinga iväg mig till skolan imorn med.

Mamma har fixat recept till mig så jag kan gå och köpa vaccinsprutor mot livmoderhals cancer. Man måste ha recept om man vill ha rabatt på sprutorna (vilket jag får eftersom jag inte har fyllt 18 år än, gör det om 27 dagar) Hihi! Det är tre sprutor. 1.800 spänn blir det. Om jag hade fyllt 18 hade det blivit typ 3.400 spänn. Så man gör det ju helst innan då liksom. Behöver ju inte ta dom innan jag fyller 18 som tur är, däremot måste jag hämta ut den sista sprutan dagen innan jag fyller 18 för att få rabatten. Men det är lätt ordnat.

Tänkte bjuda på en bild för en gång skull också, enjoy! (JA, JAG ÄR BUSIG)





Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Uppdaterar senare om jag mår bättre...

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0