Inge party ikväll inte...

Är jättetrött nu så tänkte lägga mig och se på någon film. Sen sova... Får se om jag ens orkar se film. Måste i alla fall sätta på något så man inte bara ligger i sängen. Blev ingen fest som ni kanske förstår, orkar verkligen inte. Har varit en tuff vecka, sovit högst 5 timmar per natt så man är rätt sliten nu. Skönt med helg nu... På måndag ska jag vara ledig från skolan. Ska ta första sprutan mot livmoderhals cancer på vårdcentralen. Mamma hämtade ut sprutorna idag. Sen efter det ska jag nog till ungdomsmottagningen och snacka om p-piller igen. Vill ju helst inte börja med p-piller ännu en gång eftersom jag fick några oönskvärda biverkningar då jag åt dom, som viktökning och illamående. Men där emot hjälpte dom sjukt mycket mot min fruktansvärda mensvärk som jag får (kan inte rör mig och spyr av smärta, det är verkligen hemskt). Så får se vad jag har för alternativ. Sov gott folket...

/ S.S

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha då får du komma hem om ett par veckor och hälsa på dem nya valparna som kommer då ;D slängde upp en till bara för att retas med dig, hihi!

love you <3

2009-03-28 @ 17:45:13
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0