Hur svårt kan det vara att förstå?

Allvarligt talat... Varför kastar ni skit på mig när jag försöker vara trevlig? Varför är det ALLTID jag som ska höra av mig? Varför kan inte ni höra av er? Varför är det alltid mitt fel om vi inte ses? Varför är ni så jävla fuckade i huvudet? Förstår inte ni att på det sättet ni betéer er gör att jag får sämre självförtroende? Jag försöker vara snäll och en bra vän som hör av sig, men vad fan får man tillbaka?! Skit... Tror ni att jag vill sitta och höra av mig till några som själva bara sitter på arslet och tror att alla älskar er och kommer höra av sig och att ni minsan inte ska behöva anstränga er?! Jävla idioter alltså... Ni tror sen att när jag sitter och är tyst i en soffjävel att det har med er att göra att ni tror att jag inte tycker om er. Men så är det fan inte, det är erat jävla fel som varje gång är otrevliga mot mig utan anledning bryter ner mitt självförtroende, bit för bit. Tror ni att jag vågar ta intiativ och visa vad jag känner eller tycker då eller?! Ibland undrar man ju vad folk har innanför pannbenet... Tänk på det här. Att jag gör fan allt för att hålla kontakten, men det är ingen jävel som gör det tillbaka. Men en del av er blir sura om jag inte hör av mig?! Aa, men va fan jag ger ju upp! Alltid jag som ska anstränga mig, men nu är det slut på det ska ni veta.

Fuck you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0