Hmm?

Vaknade mitt i natten av ett högt skrammel ute i köket. Klockan var ungfär 03.50, sen när jag går ut för att kolla vad det var så stod pappa och plocka upp en trasig tallrik från golvet och med kylskåpet på vid gavel. Så jag frågade vad som hade hänt och han visste inte. När han kom ut i köket så stod kylskåpsdörren redan öppen och tallriken låg trasig på golvet. Han hade vaknat av oljudet precis som resten av familjen. Alla blev alltså väckta! Spökar det hemma hos oss?! Kylskåpsdörren är rätt trög också så det är omöjligt att den har öppnat sig själv. Hmm, det är ett mysterium helt enkelt. Läskigt också så Kotten (min ena katt) fick sova inne hos mig inatt. Vågade inte vara ensam.. Haha. Skriver senare om jag har lust....

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0