Grattis lille syrran 16 år!

Idag fyller min kära syster 16 år... GRATTIS! Hon fick en bärbar mini-pc i födelsedagspresent (en likadan som jag har fast hon har blå istället för rosa). Jätteglad blev hon! Skulle egentligen ha åkt på hingstvisningen på Strömsholm idag, men går ju inte för vi ska fira min syster. Mycket viktigare enligt mig. Sitter i skolan och tråkar som vanligt. Vår svenskalärare Louise är sjuk, och det är typ andra gången hon är sjuk på ca ett år. Såklart väljer hon denna dag att vara sjuk då man hade pluggat till provet som vi skulle fortsätta med idag. Men är ju bra iofs för då hinner man plugga lite extra! Är sjukt hungrig också... Matsalen öppnar inte fören kvart över 11. Dör väl snart... Trött på vissa personer i skolan också. Eller egentligen är jag trött på nästan alla i skolan, men nu handlar det om en helt annan grej. Blir riktigt irriterad och tycker inte att man håller på som vissa. Jag är ingen extraperson att komma till! Så är det bara... Som man bäddar får man ligga!

Och så har vi ridning i eftermiddag, spännande! Jag hoppas jag kan hålla tillbaka ilskan idag med som alla andra dagar jag har gått i denna skola. Men får se om Jenny tjaffsar med mig eller inte... Förhoppningsvis inte! För om hon gör det lär jag dampa ur på riktigt! Uppdaterar lite senare om jag hinner... Ska ju fira syrran, sen plugga matte B med Alexandra (grannen).

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0