Funderingar

Här är en länk till när Daniel sjunger på en kareokebar i Uppsala. LYSSNA! Han är helt sjukt grym på att sjunga. Dock ganska dålig kvalitét på videon, men man hör ändå rätt bra. Helt klart mycket bättre live såklart. Han fick sjunga för mig hela natten på Kocktorp i Lördags. Jag dog nästan... Hahaha! Och juste, orkar inte berätta om min kväll i lördags. Vill ni verkligen veta så får ni ringa eller nå. Så det så!

Var ute och träffa Joel på en cigg nyss också. Var ett tag sen trotts att vi bor typ grannar. Riktigt trevligt att snacka med honom igen. Jaja, nu ska jag väl plugga lite, sen blir det Desperate Housewives och sen natt i Japan vet ni. (Natt i Japan = Sova, för er som inte förstod alltså).

Puss o knull mina små hjärtegull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0