Fredag

Skulle ha bloggat lite igår tänkte jag, men somnade och sen så var jag iväg och träffa en vän, så hann inte riktigt. Var ledig från skolan idag, hur skönt som helst... Ibland har man tur! Hade gympa och red igår så jag har träninsvärk idag. Fy fan... Tränade balans och gjorde sitt ups på en pilatesboll. Svårt och jobbigt ska ja säga... Sen så tränade jag styrka med hantlar, 3 kg på varje sida. Haha, var rätt jobbigt faktiskt. Sen på eftermiddagen red vi. Jag red Facilia och hon tar typ världens största steg... Red utan stigbyglar också så där sitter man och klämmer åt med benen för att inte rammla av när hon älgar iväg med sina jättesteg. Pigg var hon också... Inte ville hon stanna inte. Men som tur är var jag bestämd nog för att få henne att stanna (hon är sjukt stark i munnen också)! Så idag har jag träningsvärk i ryggen, armarna, benen och ljumskarna.

Men men, idag ska jag med Caszandra till Upplands Väsby. Hon ska pierca ögonbrynet, sen ikväll ska jag hem till henne och dricka för hon fyllde 19 år i tisdags :) Ska bli kul! Men nu måste jag dammsuga lite och sen ska jag duscha. Men bloggar senare om jag hinner och berättar om piercingen.

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0