Fredag kväll + lördag

Tjabba, tjena! Var hos Andreas i fredags, sov över eftersom jag åkte dit typ 11 på kvällen. Blev liksom lite sent. Hur som helst, det var väl trevligt, hade druckit lite vin innan och när jag åkte bussen var jag fan packad :O Drack liksom 4-5 glas vin, det är fanimej ingenting! Haha, men men, har ju inte druckit på ett bra tag *stolt*. Berusningen gick iaf över innan jag kom hem till Andreas. Sen på lördagen då vi vakna så sega vi ett tag sen åkte vi tåg, jag skulle hem så jag hoppa av i Upplands Väsby där mammsen hämtade mig, och Andreas skulle till sin syster i Sigtuna som fyllde år eller vad det var.

Sen lördagen var väl helt ok. Fanns inte ett PISS att göra dock, skulle egentligen på fest med Dahna, men det var ju så sjukt dött så fanns abslout INGET att göra. Så då låg jag hemma och glodde och surade. Men innan det så städade jag hela mitt rum! Dammade, dammsög och torka golven... Jättenöjd vart jag. Rent, fint och fräscht!

Började snacka med Cazzi om vad hon skulle göra, inget där heller så vi träffades och tänkte åka på fest i Bagarmossen (tror jag det var) men ångra oss och åkte in till stan och mötte två polare till Cazzi bara. När vi kom till t-centralen så mötte jag Linda och Rebecca som hade varit på Judas Priest koncerten. Saknat dom som fan, vi ses typ aldrig och förr var vi med varandra 24/7 typ. Jaja, vi snacka iaf en stund sen skulle dom vidare till krogen. Jag, Cazzi och hennes två vänner begav oss till donken. Käkade minimorötter, ÄLSKADE MINIMORÖTTER! Så jäkla gott. Vi satt väl där i en halvtimme och sen var vi tvungna att dra för vi skulle med sista tåget hem som gick 00.55. Vi hade absolut ingen lust att sätta oss på nattbussen... Den tar typ en timme att åka med och det är ju inte kul direkt.

När vi var på väg till tunnelbanan ringde Linda och frågade vilket tåg vi skulle ta hem och vi sa att vi skulle ta sista och hon ba: bra bra, jag ska berätta en sak sen... Aa, vi mötte upp henne i tunnelbanan och sen berätta hon och vi tog tåget hem. Får inte berätta detta här eftersom hon egentligen har tystnadsplikt om det här, men men, kan säga som så att det blev en resa med tåget som vi aldrig kommer glömma. Haha, vi var så jäkla rädda och samtidigt garvade vi hysteriskt, visste liksom inte riktigt hur vi skulle bete oss. Jaja, trevlig kväll ändå fast vi egentligen inte gjorde ett piss...

Puss på stjärten (Skriver senare om det händer något intressant)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha nej föfan, här springs det hela vägen vettu ;D

love<3

2009-03-01 @ 16:23:37
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0