Fredag

Idag är det ju iofs lördag, men hade inte tid att skriva om min fredag igår så det blir nu istället! Hade en riktigt skön fredag faktiskt... Började med att jag inte gick till skolan. Var hemma och pluggade. Så man hinner ikapp lite, ligger efter som fan. Är ju som sagt en väldigt stressad person, och "lider" av stress enligt min läkare. Jaja, hur som helst så var jag väldigt duktig igår och hann ganska långt med mina inlämningar. Sen fick jag sms av Krille och då var han inne i stan och ville åka till Vallentuna och träffa mig med sin vän. Så då kom dom hit... Mycket trevligt faktiskt :)

Sen efter att vi hade lyssnat på musik och klurat ut (med lite hjälp av far min) hur man fick lp-spelaren att funka så snacka vi en stund sen var det dags för dom att bege sig hemåt (till Bro). Efter att jag hade lämnat iväg dom till bussen så gick jag hem och åt nacho-tallrik! SÅ SJUKT GOTT!!! Min kära syster Sandra hade lagat maten... Tack lille syrran :) Och så kom Tobbe och hälsade på. Han fick också lite nacho-tallrik! Sen åkte vi hem till Tobbe och såg på film, Rallybrudar. Såg dock inte hela för jag blev så satans trött så vi bestämde oss för att sova.

Vakna imorse och såg att jag hade fått 6 sms på en natt. Ja men det är ju typiskt att alla ska höra av sig då man sover. Haha... Slår ju aldrig fel. Men svarade på sms och sen var det dags att åka hem från Tobbe. Han skjutsa hem mig, snäll som han är och nu sitter jag här och dricker kaffe. MUMS! Hoppas ni hade en trevlig fredag! Jag hoppas det händer något roligt ikväll... Måste ju dock se på melodifestivalen, det är ju "final" om vilken låt som ska gå till den internationella finalen. Får man ju inte missa bara... Uppdaterar senare om jag har tid, ork och/eller lust!

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0