En fredags kväll

Ja här sitter man nu. Var nyss ute och mötte min kära vän Caszandra. Tog en cigg och snacka. Hon skulle vidare till M&G (ett värdshus/lokalpub här i Vallentuna). Men hon ville att jag skulle med på en fest ute i Markim, 19-års fest. Hon skulle ringa och höra med tjejen som fyller år, om vi kunde komma, sen ska hon ringa mig. Får se om det blir något. Klockan är dock väldigt mycket nu, så får bli väldigt snart i så fall. Btw, Markim ligger i Vallentuna, men inte i centrala Vallentuna, utan mitt ute på landet. Vallentuna i sig är väldigt "bondigt", åker man lite utanför centrum så hamnar man mitt ute på bon'vischan! (Och ja, jag ska ha med en ( ' ) i bon'vischa, så "råkade" inte skriva dit det). Bond och bon' ... Så enkelt var det med det. Hoppas alla har en/har haft en riktigt trevlig fredag...

Och YES!!!!!! Magnus Samuelsson vann let's dance!!! Way to go duuuude! Sjukt grym och helt klart en värdig vinnare... Vem kan röra en kropp på 150 kg muskler på det viset?! Jo, Magnus! Är nog inte det lättaste skulle jag tro. Tycker dock att Laila Bagge var riktigt duktig också. MEN, hon har ju varit danslärare innan och det är ju inte svårt att skita när arslet är fullt om man säger så! För er som inte fattar det ordspråket: Förklaring följer; Har man redan det som krävs för att göra något så är det inte svårt! Som i detta fall, Laila har grunderna och har lättare för att lära sig då. Sjukt duktig och har utvecklats grymt bra också såklart. Och nej, jag tycker inte Magnus är bättre för att han är man, är ingen som bedömer efter kön. Tycker bara att det är så. Tjingeling!

Här kommer dessutom en liten bild på mig och Caszandra för drygt 1-2 år sedan. Apsnygga och apfulla! ALLTID GUMMAN! Älskar dig oändligt mycket, min lilla blåsa <3 (Vet också att jag är albino så det behöver ni ej påpeka).




/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0