Drygt

Sitter i skolan nu med min lilla Mandis och vi ska typ göra klart våra parasit arbeten nu. Vi struntar i lunchen för det är ändå så disgusting mat i den här fula skolan. Men iaf, har sån äcklig jävla träningsvärk idag! Hela ryggen (fast mest den nedre delen av ryggen), ljumskarna och benen. Man går ju som om man skulle ha skitit på sig, sexigt värre, jo tack jag vet! Fick skjuts av mor min till plugget idag... Aa, jag har världens bästa mamma, i know! ÄLSKAR DIIIIG! Vette fan, men skulle ju till Andreas idag egentligen, fast han verkar typ tjurig på mig eller nått för han svarar inte när jag sms:sar. Moget liksom! Hatar när folk inte svarar, det är det värsta jag vet. Visst, man kanske är upptagen, men då kan man fan säga det. Så jävla svårt är det inte att skicka ett endaste sms. SÅ DET SÅ!

Ha en bra dag folket! Ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe i den här skitskolan.

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0