Älska

Kollade på Grey's anatomy denna kväll... En av mina absoluta favoritserier. Tidigare idag så kom min kära vän Tobbe och hälsade på mig! Då blev jag glad såklart... Hade ju planerat att åka hem till Andreas i Solna och sova där i natt. Men blev väl lite för sent att åka dit och nu orkar man ju verkligen inte sätta sig på bussen och åka dit. Som sagt sov jag ju inte speciellt mycket i natt... Hur som helst tänkte jag nog ta en dusch nu och sen hoppa i säng. Är ganska mycket trött nu som ni kanske förstår. Ska fanimej ladda upp nåra bilder på mina söta vänner snart (Dahna, Amanda och Sandra).

Skola imorgon också... Fy vad jag inte orkar. Men måste! Min mentor snackade med mig idag och måste ha ett möte med henne och min mor om min frånvaro. Ja, jag är ganska dålig på att gå till skolan men det är ju så fruktansvärt drygt när man inte ens vill gå den linjen man går... Vill ju gå fordon, men har inte lust att gå om två år i gymnasiet så får stå ut med det jag går nu, ett år till. Usch och fy! Hur som helst var det en ganska kass dag i skolan ändå... Lindade hästben hela eftermiddagen. Nej tack, det tycker vi inte om... Hade hellre velat rida. Men det skulle vi göra imorgon istället. Dessutom ringde dom från vårdcentralen idag också och sa att jag skulle behöva ta om mina blodprov eftersom dom inte gick att analysera?(!) Allvarligt, den där kärringen får inte sätta en nål i mig igen så som hon höll på

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0