16:01

Åkte hem från Uppsala med tåget som gick 12.43 så var i Upplands Väsby ungefär 13.15 och då hämta mamma mig där. Sen åkte vi till kyrkan och tände ljus för Gunnel (mammas faster) som inte mår speciellt bra nu då hennes livmodercancer har spritt sig i hela bukhinnan :( Men men, hoppas att det går att bota! Dock är chansen inte så stor tyvärr. Men doktorerna ska göra allt dom kan. Man får absolut inte sluta hoppas.

Hade väldigt trevligt hemma hos Marcus igår. Drack några glas vin och någon öl. Vi snackade och lyssnade på musik fram till halv 3 inatt. Haha, då var vi både jävligt trötta. Marcus den stackarn hade varit vaken i 21 timmar när vi gick och la oss. Usch, snacka om att han var trött då liksom. Jag hade väl varit vaken i drygt 19 timmar eller nått. En hel del det med.

Idag ska jag nog vara med Fredde och kanske Tobbe också. Får se hur det blir... Det blir iaf senare för Fredde skulle fixa med ett par bilar i garaget först. Men länge sen man träffa den lilla kraken så ska bli skoj. Och igår blev man ju bombad med förfrågningar om man skulle med på fest osv. VARFÖR ska folk ALLTID fråga mig när jag är upptagen?! Haha, slår aldrig fel. När man väl har något att göra då ska ALLA vara med en samtidigt. Lite små drygt så där... För när man inte har något att göra alls så har ingen annan tid istället. Helt sjukt...

Men men, nu ska jag väl ta det lite lugnt och vänta på kvällen. Skönt på måndag, då ska vi bara ha mentorsamtal, så ska vara där 12.15 med mor sen får jag åka hem. Inga dryga lektioner eller så... YES! Men bloggar senare om jag känner för det...

/ S.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0