Tisdag & lite onsdag

Sorry, jag skrev inte något alls igår. Dumt, jag vet, men hade liksom inte tid och det är faktiskt viktigare för mig att umgås med mina vänner än att sitta vid datorn, håller någon med kanske?!

Hur som helst var jag hos min kära vän Louise igår. Hon har en underbar dotter på 6 månader (7 månader den 9/3) hur söt och go som helst, Jenna heter hon. Var hemma hos Louise vid 1 tiden, snacka lite med henne och hennes man innan han skulle till jobbet. Efter att Marko (Louise man, ja dom är gifta) så kikade vi lite i fotoalbumen sen kom Jenna's gudmor Heidi över. Första gången jag träffa henne och hon var verkligen en toppen tjej! Herregud vad trevlig måste jag säga! Vi drog ner till centrum och handla kebab (Heidi bjöd) hur gulligt som helst. Sen gick vi hem till Louise, käkade kebab, snackade och hade trevligt helt enkelt.

Heidi hade köpt med sig semlor också så man var tvungen att smocka i sig en sån också + kaffe. Herregud man lär ju inte bli smal på den här dieten direkt, men men... Var sjukt mätt sen iaf. Senare kom Heidi's kille och fixa upp låset till Jenna's vagn efter som hennes kära mor Louise hade tappat bort nyckeln ;) Hihi. Sen åkte Heidi hem... Jag och Louise spelade guitar hero. Skojsigt!

Mor och far kom och hämta mig vid 10 tiden då dom hade slutat jobba. En jättetrevlig och lyckad dag måste jag säga! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än... Får se vad som händer och så bloggar jag lite senare!

Puss på stjärten (Tog lite kort på Jenna också, underbara unge, skrattar hela tiden och är allmänt JÄTTESÖT)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw, sötnos. det var skit kul att träffa dig igår, vi får fan sluta vara så lata o träffas oftare, fy på oss :P.. men kul hade vi igår :D. minge macke ;D.

Puss love you <3

2009-02-25 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0