SORRY FOLKET!

Förlåt för att jag inte uppdaterat typ något alls... Jag och mitt internet var inte vänner igår så då blev jag lite förbannad och sen orkade jag inte bråka någe mer så det blev en internet-fri dag igår. Hur som helst hade jag massa annat skoj för mig utöver att bråka med mitt internet typ som att shoppa med mor, lille syrran och mormor då da. Vi var inne i stan vid 12 tiden och åkte hem vid 4. Hade jättemysigt...

Jag köpte en gul, lite tunnare kofta, ett par svarta mjukisar som är lite tunnare än vanliga och sitter lite tajtare (ser inte lika luffig ut med dom som med vanliga som man köper på stadium soc eller vad märket heter), köpte nya hotpants (3 pack), en ny väska (Friis & Company, lite fjortis jag vet, men har man stil som jag så gör det inget om man köper en sån väska) AHAHA! Aa, och sen så köpte jag VÄRLDENS FINASTE klänning! Gul  är den och är i 60-tals stuk. Den sitter sjukt bra också... SÅ SNYGG! Så jag var mer än nöjd över gårdagens köp... Vi käkade också på en japansk-kinesisk-eller-nått-restaurang, morsan bjussa! Jag käkade friterad kyckling med sötsur sås och ris... Mums!

Idag har jag städat lite i mitt rum, Hurra för mig! Borde få ett pris eller nått... Sen var jag nere och handla med mor min. Ska eventuellt leka med Tobbe ikväll, annars har jag inga planer. Blir nog nått glas vin nu... Skriver senare eller imorgon.

Puss mina små söta bloggläsare (Kommer kanske, eller förhoppningsvis lägga upp bilder på grejorna jag köpte igår någon annan dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0