Söndag

Normalt sett hatar jag söndagar, men idag är jag inte speciellt berörd över att det är söndag eftersom jag har sportlov hela nästa vecka! Yes, yes, YES! För söndagar är så tråkiga annars, man vet att man har en hel skolvecka framför sig och man får typ ångest(!) I alla fall jag... Jaja, skit i det nu.

Igår var jag i princip bara hemma. Fast var med en vän i typ högst en timme, vi kom inte på vad vi skulle göra så då sket vi i det och jag gick hem. Sen runt 23 tiden gick jag ner till centrum och mötte Alex. Han luktade massa alkohol eftersom hans morsas snubbe fyllde 50 och dom hade feta partyt i gymnasiet. Det luktar ju helt annorlunda om folk när dom druckit och man själv är nykter...

Innan dess satt jag med mor och far och glodde på melodifestivalen. Men allvarligt talat, vad var det för SKITLÅTAR dom hade med igår?! Usch... Alla sög ju! Var ju inte bra någonstanns. Möjligtvis att den där låten som hade lite reggae stuk över sig var lite bra, mest lite rolig, men allvarligt ska en reggae-låt representera Sverige?! Det är ju så icke svenskt man kan komma och även om jag tycker en var en liten aning bra så hör den absolut inte hemma i svenska melodifestivalen, eller?

Övningskörde inte med mamma igår heller, snöade för mycket och vågar inte ge mig ut då eftersom jag inte riktigt kan köra. Färdig pratat om igår... Hör av mig senare om vad som händer och sker denna söndag.



Pussis

Kommentarer
Postat av: sandra

ja du ibland undrar man ju. jag har ingen aning, har inte pratat mer med honom men förhoppningsvis så gjorde dem det senare! fattar inte vad fan den där jävla gubben tänkte med!!! :@

love <3

2009-02-22 @ 13:37:13
URL: http://sandraapandra.blogg.se/
Postat av: sandra

haha skit går knappt att jämföra, det var brutalt dåliga låtar!! man blir ju nästan gråtfärdig över att man ens vill ställa upp med dessa låtar, haha.. tack darling :)<3

2009-02-22 @ 13:38:21
URL: http://sandraapandra.blogg.se/
Postat av: sandra

man tänker inte själv på hur illa man verkligen luktar när man dricker alkohol. det är egentligen helt sjukt va man luktar dagen efter när man vaknar upp och inser hur illa det stinker i rummet. ingen vacker doft om man säger så. är glad att man har lagt alkoholen åt sidan nu så man slipper dem där illaluktande människorna som bara klänger, haha:P

love <33

2009-02-22 @ 13:46:56
URL: http://sandraapandra.blogg.se/
Postat av: sandra

ah det hoppas verkligen jag också! jävla fittgubbe!!



haha nej och visst kan man gå ut och ha kul utan alkohol, utan problem. då slipper man tänka på att man luktar illa och man slipper att må dåligt dagen efter (; finns nästan bara fördelar med att vara nykter! du är såå duktig! (:



hahaha ah exakt. inge jävla snöyra i februari även om vintern har ändrats och att det numera är vinter januari - mars, det spelar ingen roll för då vill ändå ingen ha vintern. det är då man längtar som mest till våren och sommaren! (:

love <333

2009-02-22 @ 14:19:38
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0