Segt...

Ja men jag hade ju tänkt att jag skulle gå upp vid 10 och sen ut och springa, men inte fan blev det så inte. Nä jag somna om och hade stängt av väckarklockan till råga på allt och vaknade halv 1 istället. Man är ju rätt snygg alltså... Men ska nog ut och springa lite senare. Måste bli av med fläsket... Haha.

Idag blir det nog inte så mycket roligt att göra. Ska städa mitt rum och sen ska jag ut och springa då. Roligare om man skulle haft någon att springa med men va fan, alla är så tråkiga och sega och orkar inte eller "har inte tid". Jaja, jag ska iaf vara duktig! Så det så... Gäller bara att komma igång, det som är trögt, sen kommer det bara flyta på. Längtar till sommaren, det är sjukt att man kan längta så mycket...

Gotland <3 Mig!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det blir aldrig som man har tänkt sig ;p vi borde ses någon dag o ut o springa tillsammans hörrö, jag har inte heller någon som vill springa med mig (alla är så otroligt lata) så vi kan ju mötas på halva vägen, haha <33

2009-02-23 @ 17:36:25
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0