Jajamänsan...

... Ja nu har jag skaffat mig en blogg. Fattar dock inte hur jag ska få till en snygg sida, men Amanda ska hjälpa mig :)
Sitter i skolan och har sjukt trist. Hade prov i hovens anatomi och fysiologi imorse... Och gick det bra eller?! NEJ!!!
Aa, hade ju inte pluggat direkt heller så man får väl skylla sig själv egentligen.
För er som inte vet går jag på Säbyholms naturbruksgymnasium... Det är egentligen en skola för efterblivna ungar! Det
är iaf så min teori lyder eftersom det bara jag och ett ytterst få antal andra som är normala.
Så typ 90% av skolans elever är totalt efterblivna och fula och måste gå i en skola ute i skogen för att dom inte kan visa sig på en vanlig skola. Ledsen att säga det, men det är bara ren sanning... Usch! Ville verkligen byta skola, men måste gå om 2 år då och har ju bara drygt ett år kvar i skolan så det känns onödigt. Alltså är det väldigt synd om mig :(
Hahaa, skönt med fredag idag och är typ SJUUKT lycklig för vi har sportlov nästa vecka <3 WOOHO!

Jaja, tack Amanda för du hjälper mig med min blogg så den blir snygg ;) <3

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0