God förmiddag...

Ehum, vadå folk hatar min blogg?! :O HAha... Vägra läsa den liksom!
Ska inte läsa andras fula bloggar då heller!!! Bara Amandas... HAHA!
Nämen allvarligt talat, det är taskigt att dissa min blogg...

Aa, men sov iaf hur gott som helst inatt. Drömde dock något sjukt konstigt som jag glömt bort nu, men vet iaf att det var konstigt. Ja, jag vet att jag inte är som alla andra... Tack och lov för det!

Idag kanske jag ska övningsköra lite med mamma... Det är ganska roande faktiskt för att jag och mamma brukar alltid garva ihjäl oss. Jag är ju inte direkt bäst på att köra och är väldigt duktig på det är med kärringstopp.

Skriver senare... Pusselipuss (Kanske laddar upp lite bilder då också).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0