Fredag kväll

Jag är en fredagsälskare... Då vet man att man har en hel helg att bara ta det lugnt.
Sååå underbart! Känns ju ännu bättre att man har lov nästa vecka också (:
Ska bli så skönt att slippa gå till skolan! IIIIIIIIIIIIIIH!!!

Ikväll har jag varit hos Alexandra (grannen) vi kikade på let's dance och nu ligger jag hemma i min säng och är trött.
Hon, hennes pojkvän Henke och deras son Oliver som är 1,5 år gammal kom hem från Venzuela idag där dom har varit i 2 veckor nu.
Orättvist att dom är så bruna ju :( VILL OCKSÅ! Var 40-45 grader och solsken varje dag. Ca 30 grader i vattnet också (!)
Längtar till sommaren...

Nu ska jag glo på tv en stund och sen lägga mig... Myyys!

Hoppas ni alla har haft en trevlig fredag... Pussisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0