Update

Sorry mina söta bloggläsare, men jag hade inte tillgång till internet igår då jag var hemma hos min barndomsvän Louise.

Först åkte jag till Kista och mötte upp henne. Vi handlade lite julklappar och käkade på donken, mums! Sen så åkte jag med hem till henne. Fick träffa hennes nya pojkvän och hennes bedårande lilla dotter Jenna :) Hon är så fantastiskt söt, så kramgo och ville pussas hela tiden. Tiden går så snabbt, tyckte nyss hon var nyfödd och nu är hon snart 1½ år. Lilltjejen! Träffade även Jimmy och vi umgicks och snackade i princip hela natten. Haha...

Jaja, nu vet ni ju varför jag inte har uppdaterat här, hoppas ni inte saknat mig allt för mycket! Tssss... Nämen ska försöka skriva lite fler inlägg senare. Hoppas ni fortsätter besöka min blogg sötnosar!



Jenna på hennes 1-årsdag (9/8-09) Så hon är några månader äldre nu, söt va?






Kommentarer
Postat av: Nina

Gullig:))

2009-12-16 @ 19:07:42
URL: http://niniskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0