Sömnproblem?

Det är ju verkligen så typiskt! När man inte ska sova då är man ta mig tusan trött för jämnan, men när man väl ska sova, då är man minnsan inte ett dugg trött. Är det inte märkligt? Jaja, får väl sätta på en film. Då brukar man ju bli relativt trött i alla fall.

Förresten har jag tänkt på en sak... Jag tror inte att det har gått en enda dag då jag inte har skrattat. Det är ju faktiskt megacoolt! Jag älskar i alla fall att skratta. HAHAA! Herregud, "megacoolt" WTF?! Hej, jag heter Sarah, jag är 12 år och tycker att saker är "megacoolt". Ojoj, det var ju faktiskt riktigt pinsamt. Dock inte lika pinsamt som att vara till exempel... Hmm... Pissie (:  Tror faktiskt inte att någon skulle kunna vara mer pinsam än henne. Blir nog svårt att slå. Eller vänta... Dissie (eller Dessie, whatever) är ju hennes wanna-be och det är ju faktiskt värre! Har jag rätt eller har jag rätt?! Aja, ska sluta svammla nu. Natti på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0