Ont i pallet? YES BOX!

Kan inte sova, drygt som fan! Har inte skrivit något i min blogg på flera månader så kändes som att det var dags nu (har ändå inget att göra). Har legat och läst lite bloggar som jag brukar läsa och sen har jag kollat lite olika klipp, kanske inte så intressant att veta, men whatever.

Ja jag har ju ont i huvudet också. Flög nämligen av en häst i måndags. Det var mindre kul. Det var meningen att jag skulle hoppa över hindret med hästen och inte att jag själv skulle flyga över utan pållen. Men, men, sånt som händer. Iaf landade jag lite tokigt och slog i bakhuvudet, AJ! Just då kändes det inge märkvärdigt så jag hoppade upp på hästen igen och fortsatte med ridlektionen. Efteråt fick jag ont på i hela högra delen av huvudet och på kvällen svullnade mitt högra öga upp en aning, väldigt mysko. Mamma ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte vi skulle åka till akuten, men jag orkar ju inte sitta på akuten i flera timmar så bestämmde mig för att gå till vårdcentralen dagen efter.
¨
Igår var jag alltså på vårdcentralen och blev undersökt och läkaren skickade en remiss till Täby röntgen där jag då röntgade mitt huvud. Har inte fått några svar ännu, förhoppningsvis är det bara en sträckning i nacken. Vi får se! Hoppas ni andra har haft en bra dag. Jag ska väl fortsätta sysselsätta mig med saker nu så att jag någon gång blir trött, GAAAH!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0