Julklappar

Har inte uppdaterat på några dagar och det beror främst på att jag varit sjuk och inte orkat, men nu tänkte jag lägga upp bilder på några av de julklappar jag fick i år :)


Friis & Company mjukisdress! Sjukt skön och sjukt snygg, dock ganska dyr (I know)! Men sattsa på en sån om ni tycker att det är värt pengarna. Jag fick den som sagt i julklapp, men hade lätt köpt en sån själv om jag inte hade fått den! MYS!


Badgrejer, nagellack, bodlotion m.m. MYS!


Elvis t-shirt, I'M IN LOVE! Blev väldigt glad över den eftersom han är en av mina största idoler. SNYGG!


T-shirt från Gina Tricot. SNYGG!


Två Johnny Cash skivor (min andra absolut största idol) och en Elvis skiva. LOVE IT!


En Backyard Babies limited edition bok, finns inte att få tag i hur som helst tydligen. I LIKE IT ALOT!


Boken innehåller 3 skivor och 1 dvd. GRR!


Och massor av bilder på deras tid tillsammans som grupp, ett smakprov!


Och dessa ursnygga stövlar köpte jag idag (på skopunkten) + 2 bh:ar (eller hur man skriver det i plural) och några hipsters och string (på H&M)

Dessutom fick jag presentkort på Vallentuna Hudvårdssalong på 300 kr + 100 kr! Tror jag ska välja en skön ansiktsbehandling (love it), annars köper jag några underbara produkter från Bioline, riktigt bra produkter (borde det iofs vara med tanke på priserna, haha, inte billiga inte). Och så fick jag pengar och lite andra småsaker. Är mer än nöjd måste jag säga. Så TACK mamma, pappa, lilla syster, mormor, morfar, gammel farmor och gammel farfar. Ni är alldeles för gulliga. ÄLSKAR ER oavsett vad jag får eller inte får.

Har ni fått några fina julklappar i år, i så fall vad?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0