Tack för en härlig helg folket!

Har spenderat hela min helg hemma hos Emilia därav dåliga uppdateringar i bloggen. Tycker vi har haft det riktigt trevligt. Var så jäkla underbart väder igår så jag och Emilia bestämde oss för att ringa efter lite folk som vi kunde grilla och dricka bira med. Kom några stycken bland annat Sandra i min klass och mitt ex Kim :) Vi var väl typ 7 pers som grillade korv och kött. Vi käkade, drack grogg och vin och snackade. Hade det helt enkelt riktigt trevligt. Jag blev dock lite för full, men men.... Orkar inte berätta om det nu. Och förlåt för er som fick smaka på mina agroanfall, hahaaaha. Var inte meningen och jag hoppas inte ni tog det på allvar. Hur som helst var det en riktigt lyckad helg ändå. Hoppas ni har haft en trevlig helg också. Tack och hej...

/ S.S


Kommentarer
Postat av: sandra

haha men tråkmåns, den är ju så rolig :P skicka den till mig på onsdag då så kan jag ladda upp den själv :P<3

2009-04-06 @ 16:34:42
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0