Ont

Eeeh, jag har fått värsta bulan på armen efter sprutan som jag tog i måndags. Gör ont som fan. Jag lyckas tydligen alltid få värre biverkningar än alla andra. Jaja, red idag på eftermiddagen. Gick väl sådär... Red Facilia, har nämnt henne i något tidigare inlägg om jag inte minns fel. Hon tar iaf världens största steg, lite som en älg. Haha, pigg som satan idag och fruktansvärt stark i munnen. Flera gånger som jag fick styra in henne i staketet för att det inte ens gick att ta och ge på tygeln.

Försökte få ner henne på tygeln och få henne att gå i form, men det var ju lättare sagt än gjort. Hon blev även rädd för en skylt (en skylt med en bokstav på som finns på ridbanan) duktig häst. Fick henne att gå jättefint i galoppen, gick riktigt fint på tygeln, fast innan var hon som ett skollat troll. Usch, jaja... Gick väl ok. Ska inte klaga.

Alltså vet inte hur jag ska göra med mitt liv! Känns som om allt bara går åt skogen hela tiden. Mest inom kärlekslivet... Är ju så omänskligt svartsjuk av mig. Det är hemskt... Men verkar iaf som den jag gillar tycker likadant om mig. Så det känns bra... Hoppas bara det håller i sig och inte blir mer problem med honom nu för då orkar jag inte. Han har trotts allt sagt vad han tycker och känner och det är ju bara positiva saker. MEN, ibland känns det bara som om han skiter i mig. Vet inte hur jag ska förklara det. Får se hur det går, lika bra att låta det bli som det blir. Annars blir det bara fel ändå... Man ska inte tvinga fram något, så är det ju bara.

Tycker iaf om dig, och du vet vem du är...

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0