MJUKGLASS!

Hade inte tid att skriva igår tyvärr eftersom jag hade bättre saker för mig som att vara med min kära vän Sandra :) Det började med att vi gick runt i typ HEEELA stan. Från T-centralen till Kungsträdgården till Stureplan sen runt hela skiten vidare till Kungsträdgården (igen) via Birgerjarlsgatan till vattnet och förbi slottet till Gammla stan och där satt vi och fika i typ en timme på ett jättemysigt café. Sen därifrån gick vi till vattnet och solade lite ^^ Haha... Sen tog vi oss till T-centralen och sen vidare hem till mig. Plockade upp lite grejer, drog vidare med bussen till Upplands Väsby och därifrån tog vi bussen till Kallhäll och hoppade av vid donken i Stäket. Väl där kände vi oss lite småsugna på en Cheesis så vi köpte en varsin och började vandra ner till Kim. Sen när vi kom hem till honom hade vi korvkalas :D Grillad korv med bröd och cider, MUMS! Hade jättetrevligt och njöt bara. Sen halv 5 på morgonen drog jag och Sandra ner till nattbussen åkte till Bro och gick hem till henne. Sen var det natt i japan för oss båda!

Idag vaknade man klockan 1. Sandra och jag åt en god frukost och tog väl med tid på oss att få i oss den, haha... Äppel juice, kaffe och smörgås :) Sen ut, ta en cigg på balkongen medan vi funderade på vad vi skulle göra. (Blev en till cigg på det eftersom våra små hjärnor var lite trötta). Fattiga som vi båda är bestämde vi oss för att dra in till stan, käka en mjukglass och sitta vid vattnet, och så blev det ju! GOOOOTT med mjuuuukis! Jättelängesen man åt det... Sen kom Dahna dit också! Var kul att träffa henne igen, inte gjort det på typ en vecka. Så drog dom vidare till H&M sen och jag åkte hem. Tack för två härliga dagar Sandra :) Och tack Kim och Dahna också såklart ^^

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och glo på film tror jag ^^ Skriver nog mer imorgon om jag hinner!

/ S.S


Kommentarer
Postat av: MANDALICHES

nej, den är ej valp:)

2009-04-15 @ 20:55:44
URL: http://mandapandaa.blogg.se/
Postat av: sandra

tack själv skruttan! det har varit helt otroligt kul dem här senaste dagarna. ses i helgen! (:<333

2009-04-16 @ 19:19:28
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0