Men roligt värre!

Fan också... Tror att jag håller på att bli förkyld gott folk! Har dragit på mig hosta och det irriterar i hals och lungor hela tiden. Sjukt irriterande... Blir ingen skola för mig imorgon iaf. Måste till vårdcentralen. Gör dock inget eftersom vi bara har ridning på morgonen, sen ska 3:orna bara redovisa sina projektarbeten vilket är = INGET VIKTIGT!

Så missar iaf inga lektioner (förutom ridningen som ändå suger eftersom jag inte lär mig nå). Längtar till den 22:a April. Då fyller lilla Sarisen 18!!! (Jag alltså). Ska ut med Dahna, Sandra och kanske Kim skulle med också =) Ska bli kul. Käka lite först och sen ut på krogen. Blir ingen skola för mig dagen efter iaf, då ska jag vara "sjuk". Gäller nog mina söta små damer Dahna och Sandra också. Hehe...

Nä, nu ska jag väl glo lite tv. Sen lägga mig. Aa juste, imorn på dagen ska jag vara med min kära vän Caszandra. Hoppas det blir soligt så vi kan schteeeka lite i solen ;)

Natti/ S.S


Kommentarer
Postat av: sandra

klart vi ska parta i helgen stumpan! (;

<33

2009-04-07 @ 00:42:50
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0